Tłoczenie logo na pendrivach ze skóry

Kiedy firma potrzebuje gadżetów, oznaczonych swoim logo lub prywatna osoba chciałaby zrobić prezent komuś bliskiemu, by miał przy sobie przedmiot z jej imieniem, jednym z wielu rozwiązań jest tłoczenie w skórze. Dobrym pomysłem na oznakowane produkty są chociażby skórzane pendrivy.

Czym jest dokładnie tłoczenie w skórze

Jest to metoda znakowania, dzięki której wskazany wzór w postaci trójwymiarowej pozostaje na powierzchni materiału już na zawsze. W zależności od tego, w jak wysokiej temperaturze odbędzie się tłoczenie, znak okaże się wyraźniejszy bądź mniej widoczny.

Istnieje możliwość nadania tłoczeniom różnych kolorów za pomocą specjalnej folii hot-stampingowej. Dzięki temu zabiegowi każdy wzór nabierze indywidualnego rysu oraz stanie się bardziej atrakcyjny wizualnie. Wykorzystanie barwy wzmocni widoczność motywu, a co za tym idzie wzbudzi większe zainteresowanie. Błyszczące tłoczenie z pewnością odznaczy się na ciemnej powierzchni skóry, dając wyjątkowy efekt. Folie są dostępne w wielu wariantach kolorystycznych - zarówno matowych, jak i metalicznych.

Wady i zalety

Proces nie może zostać przeprowadzony na każdym tworzywie. Przy tłoczeniu wzorów najczęściej używa się skóry, drewna, papieru oraz metalu. Należy też pamiętać, że aby motyw po wytłoczeniu był wyraźny, przygotowany plik graficzny musi charakteryzować się wyjątkowo dobrą jakością.

Jeśli ktoś zdecyduje się na tłoczenie logo w skórze, oznakowany w ten sposób przedmiot na pewno nabierze wówczas eleganckiego charakteru i przykuje uwagę każdego. Co więcej, produkt, poddany znakowaniu tą metodą, okaże się wyjątkowo trwały. Akcesoria firmowe, takie jak chociażby skórzane pendrivy, na pewno szybko zyskają popularność wśród klientów i staną się znakiem rozpoznawczym danej marki.